lillagullhammar

Direktlänk till inlägg 19 maj 2011

sopa, sopa och återigen sopa!!

Av Anna Magnusson - 19 maj 2011 19:35

Visst är den vita trappan helt ljuvlig, men ack vad skit den drar åt sig!! Minst en gång om dagen måste den sopas. Vet inte varför...?? Hunden får ju inte gå upp på andra våniningen....eller...smyger hon ändå upp utan vår vetskap...., för det kan väl aldrig vara vårt eget fel?? :))  

 
 
Ingen bild

Em

20 maj 2011 20:20

Åh vad glad jag blir när du hade gjort inlägg igen! Har saknat din blogg, och varit nyfiken på hur ni har det i det nya huset!!
En kanske personlig fråga men måste ändå fråga, vad har hänt med stenen och sparven, din systersblogg saknar jag med... Även om jag förstår att det varit tungt gör för dem, hälsa från Em så gå gott!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Magnusson - 26 juni 2011 19:47

Då var snart denna helgen över också. Kände först att vi inte hunnit med någonting, men när jag tänker efter så har vi faktiskt det:) På midsommaraftonen började jag min dag med att tillbringa 10 timmar i den här....   ...och att köra taxi på ...

Av Anna Magnusson - 18 juni 2011 17:58

Så fina tjejer vi har å vad fort tiden går! Tur är väl iallafall att inte jag blir äldre;)  Lilltjejen börjar mellanstadiet till hösten, mellantjejen högstadiet och den stora har bara ett år kvar innan gymnasiet.   (tyvärr så lyckades jag inte at...

Av Anna Magnusson - 14 juni 2011 22:06

Nu var det ett bra tag sedan jag uppdaterade med någonting här, men tiden går alldeles för fort som vanligt så bloggen ligger ju inte direkt bland det första på prioriteringslistan...   Så fort vädret tillåter så försöker vi att bli färdiga med m...

Av Anna Magnusson - 2 juni 2011 21:44

Började dagen med att putsa fönster, SÅ skönt att få bort all smuts och klen som blivit efter att vi tvättat huset.... Sen kom Ulrika och Emil på lite 11-kaffe. Som Emil har väntat på att få komma hit och välja ut kattungen som ska bli hans alldeles ...

Av Anna Magnusson - 29 maj 2011 20:55

Jobbade natten som var och slutade vid 4-tiden imorses... Var som vanligt yr i huvudet av trötthet när jag kom hem, men vaknade snabbt till när jag så vilka fina morsdagspresenter som stod på köksbordet:)   Jag fick en "liten" speciell tavla som ...

Ovido - Quiz & Flashcards